miercuri, 13 ianuarie 2010

Francmasoneria - adevar si minciuna 1



Nu voi interveni,dealtfel nu asta este scopul meu...Este francmasoneria o organizatie care vrea sa aduca armonia intre oameni? Este francmasoneria o organizatie care vrea sa distruga si sa stapaneasca? Nu vreau sa influentez pe nimeni , voi face insa un lucru pe care nu l-am vazut pe niciunde,cel putin pe unde am navigat eu...sa vad si pareri pro cat si contra...dar pareri serioase...
Am sa incep aici cu un citat din Pozitia Bisericii Ortodoxe Romana fata de Francmasonerie, citatul contra si citatul venit chiar dinspre MLNR(msrea loja nationala din Romania). Va invit sa cititi si sa judecati,voi reveni...
BOR
"Francmasoneria îsi tine ultimele ei scopuri în secret. Dar fara voia ei se strevad adeseori aceste scopuri, din marturisiri masonice mai mult sau mai putin învaluite. Regulat, francmasoneria spune ca scopul ei este cercetarea adevarului si actiunea caritativa.
Dar de o actiune caritativa francmasonica nu s-a împie-dicat nimeni pana acum. si apoi de ce ar fi lipsa de o asociatie clandestina si de secrete, pentru desfasurarea unei actiuni caritative?
În realitate cand masonii explica mai larg sensul actiunii lor caritative, vezi ca e vorba de o fericire a lumii prin scaparea de ideile ei de acum, prin asezarea ei pe temeliile principiilor rationaliste masone. „Binefacerea pentru mason nu se confunda cu ceea ce s-a convenit sa se numeasca caritate. Cedarea catorva bucati de paine, din prisos, nu-l achita de datoria sfanta ce o contracteaza initiatul fata de umanitate. A face bine comporta un întreg program de viata”. Într-o forma eufemista, Fr. Osw. Wirth, arata asadar ca nu caritatea este scopul Francmasoneriei.
Iar cercetarea adevarului de care vorbeste F.M. trebuie înteleasa ca o lansare a tuturor ideilor de destramare a Statului si a Societatii. Toate ideile de extrema stanga ale comunismului au fost pregatite în loji si aplicate de francmasoni. la fel, toate ideile anticrestine, de totala emancipare a instinctelor omenesti inferioare de sub prestigiul virtutilor crestine. De la Marx pana la lenin si Trotzki, toti sefii mai de seama ai comunismului au fost evrei si francmasoni, sau cel putin francmasoni.
Ziarul francmason latomia scrie (Iulie 1849, p. 237): „Nu putem decat sa salutam socialismul ca pe un excelent aliat al F. M. în munca de înnobilare a omenirii, în straduinta de a promova binele omenirii. Socialismul si masoneria împreuna cu comunismul au tasnit din acelasi izvor”.
Scopul Francmasoneriei sta în legatura cu soarta întregii omeniri. F.M. lupta pentru o anumita directionare, pentru o anumita tinta a întregii vieti omenesti colective si individuale. Care este acest scop? Dintr-o multime de marturisiri masonice si din descifrarea sensului ce se desprinde din toata activitatea de pana acum a F.M., rezulta ca acest scop este: întemeierea unei republici mondiale, condusa de francmasoni, adica de evrei. O republica cu desavarsire laica, cu o omenire îndobitocita de mizerie si de patimile inferioare dezlantuite.
Iata ce spune acelasi Fr. Osw. Wirth, în manualul maestrului: „Sa avem curajul sa ne zicem religiosi si sa ne afirmam apostoli ai unei religiuni mai sfinte decat toate celelalte. Sa propagam Religia Republicii, care va forma inima cetatenilor si va cultiva virtutile republicane”. Tema întemeierii republicii mondiale sub stapanirea Francmasoneriei a format obiectul Congresului mondial al F.M., din 1900, tinut la Paris.
Cand vorbesc metaforic, francmasonii se prezinta ca zidarii care au sa rezideasca, sub conducerea lui Hiram, templul lui Solomon din Ierusalim. Aceasta înseamna, fara metafore, restabilirea dominatiei lui Israil asupra lumii întregi.
Numai din tendinta F.M., dupa republica laica, internationala si extrem de democratica se explica de ce toate revolutiile de la cea din 1789 încoace, toate loviturile date crestinismului, principiului monarhic si national, principiului autoritatii, sunt opera francmasonilor. Din aceste motive, toate statele care recunosc valoarea principiului national si a factorului crestin au desfiintat Francmasoneria. Asa a facut si Italia prin Mussolini în 1925, si Germania prin Hitler. În Ungaria a fost desfiintata dupa prabusirea comunismului lui Bela Kuhn, dovedindu-se ca acest comunism a fost creatia lojilor.
Nu vom face un istoric al Francmasoneriei în Romania. Pana la razboi nu s-a bucurat de dezvoltare remarcabila. Abia de la razboi încoace si mai ales în ultimii vreo 10 ani, a luat un avant ce da de gandit. Din cele sase grupe francmasonice romane, una e pur evreiasca: B’nai B’rith, alta Federatia lojilor simbolice de rit ioanit din Romania e evreo-ungureasca (în Ardeal) si în 1933 s-a unit cu Marea loja Nationala Romana, iar o a treia e evreo-nemteasca: Marea loja germana din Romania. Romanii se gasesc numai în celelalte trei: Marea loja Americana din Romania (afiliata la Marea loja Americana din New York), Marele Orient din Romania afiliat la Marele Orient din Franta, si care cuprinde 90% evrei si, în sfarsit, Marea loja Nationala din Romania, care afiseaza tricolorul, afecteaza lupta contra celeilalte Francmasonerii, pe motiv ca e jidovita, dar aceasta e numai o masca cu scopul de a vana cat mai multi ofiteri si alti buni romani.
Marea loja Nationala condusa pana în 1933 de dl. Pangal, în acel an s-a rupt în doua, o parte lojile ei – cele provinciale si cinci din cele zece bucurestene – constituindu-se separat în frunte cu dl. M. Sadoveanu. Dar pe dl. Sadoveanu l-au urmat numai masonii din primele trei grade, cei din gradele superioare au ramas cu dl. Pangal. si cum masonii primelor trei grade sunt condusi de cei din gradele superioare se pare ca schisma din Marea loja Nationala e tot numai o cursa pentru romanii naivi pe care prestigiul unui Sadoveanu îi atrage mai mult decat dl. I. Pangal. De altfel, gruparea d-lui Sadoveanu s-a aliat cu Marele Orient.
Despre opiniile de mason ale d-lui M. Sadoveanu citam doar urmatoarele randuri din cuvantarea rostita la adunarea din 2.VII.1933, a Marii loji Nationale. Sub un val eufemist se întrezareste toata adversitatea masonica fata de credinta crestina si ideea nationala: „liber cu adevarat e numai acel maestru care izbandeste a-si domina pasiunile si a se elibera de prejudecati. Cel care pastreaza ura de rasa, obscurantismul violentelor, suficientele dogmatice, e un sclav ca si cel care nu-si poate domina pasiunile degradante”.
Foarte sistematic zeflemiseste dl. M. Sadoveanu credinta crestina ortodoxa pe care o socoteste o credinta pentru naivi, mult inferioara stiintei „egiptene” a „Magului” superior în romanul „Creanga de aur”.
Numarul masonilor din Romania era înca în 1932 întristator de urcat. Astazi se pare ca sunt si mai multi. În 1932 aveam 3300 masoni. Cehoslovacia avea 60, Iugoslavia 900, Polonia 450, Bulgaria 500. Se va recunoaste ca Romania fata de aceste tari vecine are enorm de multi.
Influenta masonilor în viata mai noua a Statului nostru se resimte dureros, dictand din toate locurile de conducere.
De altfel si în Marea loja Nationala se afla evrei."

MLNR
Francmasoneria Regulară, fondată în anul 1717 la Londra, prin formarea primei Mari Loji, este astăzi prezentă în tot spaţiul a ceea ce numim "lume liberă", deci caracterizat prin democraţie parlamentară în plan politic şi economie de piaţă în cel social/economic.

Reconstructia Francmasoneriei Regulare în spatiul fost comunist a devenit posibilă imediat după prăbuşirea Cortinei de Fier. Sistemele totalitare şi/sau fundamentaliste au fost, de-a lungul istoriei, persecutoare constante ale fenomenului Masonic, indiferent de doctrina/ideologia de la care s-au revendicat în plan politic.

În România Luminile au fost reaprinse în mod regular la simbolica dată de 24 ianuarie 1993, Marea Loja Naţională din România reluându-şi oficial Lucrările.

Fără a fi ferită de inerentele derapaje şi erori caracteristice oricărui început, reconstrucţia Francmasoneriei Române, parte integrantă a Lanţului Universal Regular, poate fi caracterizată astăzi ca o poveste de succes.

Am considerat necesară elaborarea acestui material care, departe de a se dori exhaustiv, reprezintă totuşi o « schiţă de portret » a singurei Obedienţe Regulare de pe teritoriul românesc. Această schiţă este destinată în primul rând membrilor Ordinului, dar poate fi utilă şi oricărui cercetător onest al evoluţiilor societăţii civile româneşti postdecembriste. Asta pentru că departe de a fi o societate ocultă/secretă, ci una iniţiatică, deschisă potential tuturor bărbaţilor maturi, liberi şi de bune moravuri, Francmasoneria reprezintă, în orice democraţie, unul dintre pilonii fundamentali ai societăţii civile, considerată ca atare şi de instituţiile fundamentale ale statului.

Patriotică şi onestă, dedicată binelului public, Marea Lojă Naţională din România şi-a adus de-a lungul istoriei şi îsi aduce şi astăzi contribuţia la dezvoltarea democratică a României, la consacrarea durabilă a toleranţei şi a drepturilor fundamentale ale omului în ţara noastră. Marea Lojă Naţională din România nu a primit niciodată fonduri publice, direct şi/sau indirect, în schimb a dat � strict prin contribuţiile membrilor � societăţii româneşti, doar în anul 2006, peste 20 de miliarde de lei sub forma burselor, donaţiilor şi sponsorizărilor.

Francmasoneria Regulară Română a întâmpinat cu bucurie şi responsabilitate primirea ţării noastre în complexul politic, economic şi cultural al Uniunii Europene şi considera acest moment istoric drept un motiv în plus pentru a-şi aduce un aport şi mai consistent la dezvoltarea societăţii civile româneşti în viitor.
Francmasoneria şi Religia

Francmasoneria nu este o religie şi nici un substitut al religiei. Ea se adresează practicanţilor oricărei religii, aceştia având deplina libertate după intrarea în Ordin să-şi urmeze nestingheriţi credinţa. În pofida acestei libertăţi, membrilor Frăţiei le este interzis - sub sancţiunea iregularităţii masonice - să dezbata sau să se angreneze în dispute pe teme religioase.

Cele Trei Mari Principii ale Francmasoneriei

De la începuturile sale, Francmasoneria a urmat şi urmează cu consecvenţă cele Trei Mari Principii, respectiv:

- IUBIREA FRATERNĂ - aceasta însemnă că fiecare Francmason adevarat va manifesta toleranţă şi respect fata de opiniile semenilor săi şi se va comporta în orice împrejurare cu bunătate şi înţelegere faţă de orice fiinţă umană.

- ÎNTR-AJUTORAREA - aceasta însemnând că toţi Francmasonii sunt învăţaţi să practice aceasta virtute, nu numai pentru membrii familiei sale ci şi faţă de membrii societăţii în care trăiesc, principiu ce trebuie urmat prin eforturi individuale. Soarta orfanilor, suferinzilor şi a celor vârstnici a constituit din cele mai vechi timpuri o preocupare permanentă a membrilor Ordinului.

- ADEVĂRUL - constituie pentru Francmasoni piatra de încercare a instruirii lor, acest principiu trebuind să prevaleze în orice imprejurare s-ar afla.

Francmasonii cred cu tărie că transpunerea în viaţă a acestor trei principii este singura cale de atingere a celor mai înalte standarde comportamentale ale vieţii fiecărei fiinţe umane. "
Voi reveni ptr ca si acesta este un serial...