duminică, 7 noiembrie 2010

A MAI TRECUT O LUMINA DINCOLO

Nu am participat niciodata la cenaclul Flacara. Nici in calitate de muzician si nici in calitate de spectator. Nu intentionez sa "ies in fata" si sa-l omagiez pe Adrian Paunescu. Nu vreau sa vorbesc despre el ca om pentru ca nu l-am cunoscut. Am auzit de multe ori o sumedenie de povesti despre el. De toate felurile. Insa nu pot sa nu ma manifest spunand ca este un spirit ales si un creator care se naste foarte rar printre oameni. Adrian Paunescu a dus lumea mai departe prin ceea ce a lasat dupa el. Mi-am permis sa scriu o piesa, ca multi altii ,pe versurile marelui maestru al poeziei romanesti. S-a intamplat mai demult dar acum am simtit nevoia sa o aduc din nou in atentia voastra ca un omagiu mic adus acestui foarte mare creator. A mai trecut o lumina dincolo. S-a intors acolo unde ii este locul firesc. PROFUND RESPECT SI DUMNEZEU SA-L ODIHNEASCA

Niciun comentariu: